Πέμπτη 12 Ιουνίου 2014

Όταν είδα την εικόνα συγκλονίστηκα γιατί ήταν αυτή ακριβώς που είχα δει στο όνειρό μου...

Δεν ξέρω αν αυτό που θα περιγράψω θεωρείται θαύμα, για μένα πάντως είναι.


Θέλω αρχικά να πω ότι πριν μου συμβεί το παρακάτω περιστατικό αγνοούσα την ύπαρξη του Πανορμίτη.


Πριν από περίπου δύο χρόνια, ένα βράδυ, είδα στον ύπνο μου ότι έτρεχα με τη νύφη μου στο λιμάνι για να προλάβουμε το καράβι  κι εγώ της έλεγα "Πάμε πρώτα να προσκυνήσουμε στην εκκλησία"
Την άλλη μέρα περιέγραφα το όνειρο στην μητέρα μου και στην νύφη μου. Έλεγα χαρακτηριστικά "Είδα τον Ταξιάρχη στον ύπνο μου αλλά δεν ήταν έτσι όπως μου έχετε πει.." Να σημειώσω πως  θεωρούσα ότι είδα τον Ταξιάρχη στην Μυτιλήνη. Τόσο η μητέρα μου όσο και η νύφη μου έχουν πάει στην αντίστοιχη εκκλησία.
Συνέχισα την αφήγηση και περιέγραφα τι είχα δει "Τον είδα ολόσωμο και φορούσε ασημί - μπλε στολή. 
Η εκκλησία ήταν πάνω στο λιμάνι και είχε σαν μεγάλες πύλες.." Και οι δύο με διαβεβαίωσαν ότι η εκκλησία στη Μυτιλήνη δεν είναι έτσι και δεν βρίσκεται πάνω στο λιμάνι.

Δεν δώσαμε συνέχεια στο όνειρο. Μετά από λίγες μέρες μία γνωστή της μαμάς μου, της έδωσε μία εικόνα και τής είπε "Δώσε αυτή στην κόρη σου.."
Όταν είδα την εικόνα συγκλονίστηκα γιατί ήταν αυτή ακριβώς που είχα δει στο όνειρό μου. Ακόμα περισσότερο όταν έψαξα για τον Άγιο στο ίντερνετ διαπίστωσα ότι και η εκκλησία του είναι αυτή που είδα στον ύπνο μου" Είχα την ευκαιρία να επισκεφθώ μαζί με την μητέρα μου το μοναστήρι του κι εύχομαι να μ αξιώσει ο Θεός να ξαναβρεθώ εκεί.


Σ. Κ.
ΜΗΝΥΜΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου