Κυριακή 15 Ιουνίου 2014

ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΜΑΡΤΥΡΙΕΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ

Θα σας διηγηθώ δύο προσωπικές ιστορίες.


Ο αδερφός μου είχε χρόνιο πρόβλημα με πληγές στο στόμα του, υπέφερε! Κάποια στιγμή πέρασαν από τον Πανορμίτη με την τράτα και ο πατέρας μας, πήγε και παρακάλεσε γονατιστός κλαίγοντας τον Αρχάγγελο να θεραπεύσει τον αδερφό μου. Πράγματισε λίγες μέρες χάθηκαν οι πληγές. 
Από τότε έχουν περάσει πολλά χρόνια και οι πληγές δεν εμφανίστηκαν ποτέ ξανά!!! Σε ευχαριστούμε Πανορμίτη μου... 






Ο πατέρας μου Γιώργος είχε τράτα και όταν περνούσε από τον Πανορμίτη σταματούσε να δώσει ψάρια για το Μοναστήρι. Κάποια στιγμή πηγαίνοντας, την στιγμή που ανέβηκε το πρώτο σκαλί είδε την καντηλανάφτισσα καθιστή στην πόρτα του καμπαναριού. 
Ξαφνικά ακούστηκε ένας θόρυβος και τραντάχτηκε η πόρτα! Και εκεί άκουσε την καντηλανάφτισσα  να λέει "ΗΡΘΕΣ ΠΙΟ ΠΑΛΕΡΜΙΟΤΑΚΗ ΜΟΥ, ΤΡΕΙΣ ΜΗΝΕΣ ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΦΑΝΕΙΣ!!!"
Όπως κατάλαβε ο ο πατέρας μου, ήτανΠσνορμίτης που επέστρεψε στο Μοναστήρι... 

ΑΝΑΓΝΝΩΣΤΗΣ






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου