Τρίτη 3 Ιουνίου 2014

Ο Πανορμίτης και η Παναγία η Σουμελά με προστάτεψαν και ήταν κοντά μου.

Στις 15 Ιουλιου του 2013 περασε ενας επιβατης απο το αεροδρομιο ταξιδευε για Θεσσαλονικη και στην αποσκευη του ειχε το σπαθι του Ταξιαρχη Του Πανορμιτη.Ο Κύριος που το είχε, μας εξηγησε  οτι το ειχε φερει για προσκυνημα σε καποιο Μοναστηρι και θα το επέστρεφε. Μεχρι τοτε δεν ειχα ακουσει τίποτα για το Μοναστηρι του Πανορμιτη! Με φωναξε συναδελφος να το προσκυνησω, όπως και έκανα.

Όταν σχολασα, πηρα το αυτοκινητο να παω σπιτι. Ξαφνικά στην Εθνικη οδό απο το πουθενα εμφανιστηκε ενα σκυλακι.  Τρομαξα και εστριψα το τιμονι αλλα το σκυλακι δυστυχώς χτυπησε την ροδα απο την μερια του οδηγου. Αποτέλεσμα αυτού, εχασα τον ελεγχο του αυτοκινητου. 

Το αυτοκίνητό μου ξεκίνησε να κανει κυκλους μεσα στο δρομο, εσπασα το κολωνακι και το αμαξι και μπηκε στην αλλη εξοδο κανοντας κυκλους καταλήγοντας σε ένα ψηλο πεζοδρομειο. Το σκυλακι αντι να φυγει ακολουθησε την πορεια του αυτοκινητου κλαιγοντας. 

Σταματησαν πολλοι και με βοηθησαν να βγω απο το αμαξι γιατι ειχε κολησει η πορτα και δεν ανοιγε. Αν και το αυτοκίνητο έπαθε μεγάλη ζημιά, εγώ ευτυχώς το μονο που επαθα ηταν κακωση αυχενα. 

Θα ήθελα να τονίσω οτι σε αυτο το δρομο η κινηση ειναι παντα μεγαλη. Την ώρα του ατυχήματος, μπροστα μου δεν υπηρχε ουτε ενα αυτοκινητο! Στο ντουλαπακι ειχα ενα μπουκαλακι με αγιασμο απο την Παναγια την Σουμελα το οποίο χαθηκε, δεν το βρηκαμε πουθενα...

Ο Πανορμιτης και η Παναγια με προστατεψαν και ηταν κοντα μου. Ευχομαι να με αξιωσει η χαρη Του να παω στην Συμη και να προσκυνησω.

Αναγνώστης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου