Σάββατο 7 Ιουνίου 2014

Ο Ταξιάρχης με έσωσε μια φορά από τον καρκίνο, τώρα που επανήλθε πιστεύω πως θα με γιατρέψει και πάλι...

Μήνυμα Αναγνώστη:

Καλησπέρα σας

Είμαι καρκινοπαθής για δεύτερη φορά… Όταν ήμουνα 36, βίωσα για πρώτη φορά τον καρκίνο. Το είχα στο στήθος… Κάποιος φίλος μου, μου είχε δώσει το λαδάκι του Αγίου Ταξιάρχη και μου είπε πριν πάω να κοιμηθώ, να αλείψω το στήθος μου…

Το έκανα με την Πίστη που είχα… Όταν κοιμήθηκα το βράδυ, είδα δύο χέρια βρώμικα και με μεγάλα νύχια από την πλάτη να μου πιάνουν το στήθος. Σαν να παίρνουν κάτι από πάνω μου. Από τον φόβο μου, τρόμαξα και ξύπνησα. Μετά από λίγο ξανακοιμήθηκα και εκεί είδα και ένιωσα πάλι δύο χέρια καθαρά να μου πιάνουν το στήθος και να παίρνουν κάτι από πάνω μου.
Ήτανε τα χέρια Του… Του Αγίου Ταξιάρχη μας… Με έκαναν καλά, θεραπεύτηκα.

Τώρα είμαι 43 και έχω πάλι καρκίνο. Αυτή την φορά στους λεμφαδένες. Έβαλα και πάλι λαδάκι σε διάφορα σημεία του σώματός μου… Κοιμήθηκα και είδα στον ύπνο μου δύο μάτια να με κοιτάνε και κάποια στιγμή το ένα του φτερό… Πιστεύω αφάνταστα… Πιστεύω πως και αυτή την φορά θα με γιατρέψει…
Με εκτίμηση

Π. Α

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου