Πέμπτη 22 Μαΐου 2014

Μόνιμη κάτοικος Αμερικής, επέστρεψε στην Ελλάδα μετά από 40 χρόνια, για να προσκυνήσει την Εικόνα του Πανορμίτη στη Σύμη και να προσευχηθεί για έναν νέο άνθρωπο ο οποίος σώθηκε!!

Ονομάζομαι Αναστασία Παπαστεφάνου, κατάγομαι από τη Σύμη και μέχρι την ηλικία του Γυμνασίου, ζούσα εκεί. Κατόπιν πήγαμε οικογενειακώς στην Ρόδο, όπου παντρεύτηκα και απόκτησα τρία κορίτσια. Το 1965 το μικρότερο που ήταν μωρό, αρρώστησε σοβαρά και έγινε καλά, αφού έταξα να το βαπτίσω στη Μονή και να δώσω το όνομα του Πανορμίτη. Τον Νοέμβριο την ημέρα της Εορτής Του, πραγματοποίησα το τάμα μου μου και έκτοτε το παιδί δεν ξαναρρώστησε. Μάλιστα όταν έφτασε σε ηλικία γάμου παντρεύτηκε και με την βοήθεια του Θεού, απέκτησε δύο αγοράκια. Μετά την βάπτιση μεταναστεύσαμε στην Αμερική, όπου ζούμε μέχρι σήμερα.

Το 2001 παρουσιάστηκε σε μένα μια κύστη στο στήθος. Ο γιατρός που με εξέταζε, μου είπε ότι πρέπει οπωσδήποτε να γίνει επέμβαση και να αφαιρεθεί. Το προηγούμενο βράδυ, επικαλέστηκα την βοήθεια του Ταξιάρχου και παρακάλεσα τον χειρούργο να μου αφήσει κατά την ώρα της εγχείρησης μια μικρή πλαστικοποιημένη Εικονίτσα Του κοντά μου. Με την Χάρη Του απεδείχθη ότι δεν υπήρχε κακοήθεια, αλλά απλώς ένα ακίνδυνο λίπωμα. Εγώ πιστεύω ότι ο Αρχάγγελος έκανε του Θαύμα του.

Το 1997 αρρώστησε ο γαμπρός μου. Οι γιατροί διέγνωσαν λευχαιμία. Τότε συγκλονιστήκαμε όλοι και προσευχόμασταν στον Πανορμίτη μας, να γίνει καλά. Κάποια μέρα ένιωσα μεγάλη επιθυμία να έρθω στην Ελλάδα, για να μπορέσω να πάω στη Σύμη, στο Μοναστήρι Του, προκειμένου να προσευχηθώ μπροστά στην Θαυματουργή Εικόνα Του.

Έτσι λοιπόν σαράντα περίπου χρόνια μετά, ήρθα και πάλι στην Μονή. Όταν μπήκα στο Ναό, τα πόδια μου έτρεμαν από την μεγάλη συγκίνηση. Στάθηκα εμπρός στην Εικόνα Του και με δάκρυα προσευχήθηκα για τον νέο αυτό άνθρωπο. Δεν πέρασε πολύς καιρός και ο γαμπρός μου ξεπέρασε το σοβαρό αυτό πρόβλημα. Η θεραπεία του έγινε αφορμή να βαπτιστεί Ορθόδοξος και να βαπτίσει και τα δύο του παιδιά Το δεύτερο μάλιστα, που ήταν κοριτσάκι, το ονόμασε Γαβριέλα, γιατί πριν ακόμα αντιληφθούν την εγκυμοσύνη της συζύγου του Ειρήνης, είδε σε όνειρο τον Αρχάγγελο Γαβριήλ που του αποκάλυψε το γεγονός.

Τώρα μένουν οικογενειακώς στην Καλιφόρνια. Ζουν έκτοτε μια συνειδητή χριστιανική ζωή και ιδιαιτέρως ο ίδιος εκκλησιάζεται ανελλιπώς και συμμετέχει στα μυστήρια της Εκκλησίας μας. Μάλιστα ήρθε τρεις φορές στην Ελλάδα και προσκύνησε τον Πανορμίτη. Η μεταστροφή του αυτή, θεωρώ ότι ήταν το μεγαλύτερο από τα θαύματα που σας ανέφερα και χωρίς αμφιβολία, οφείλεται στην Χάρη και τον φωτισμό του Πανορμίτη.
ΠΗΓΗ: ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΚΑΙ ΘΑΥΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΝΟΡΜΙΤΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου