Πέμπτη 8 Μαΐου 2014

Θαύμα σε άνδρα με πρόβλημα στα χέρια

Ο κύριος Κωνσταντίνος Φίλιας περιγράφει: «Κατάγομαι από τη Μεσσηνία, αλλά από το 1978 ζω στη Ρόδο. Εδώ παντρεύτηκα και τα δύο μας παιδιά τα βαπτίσαμε στον Πανορμίτη, που τον ευλαβούμαι ιδιαίτερα. 

Το 1983, άγνωστο πώς, τα χέρια μου καθώς και το πρόσωπό μου σε δεκατρία τουλάχιστον σημεία γέμισαν «μυρμηγκιές». Χρησιμοποίησα διάφορες ιατρικές μεθόδους και άπειρα φάρμακα για να εξαλειφθούν, μα δυστυχώς δεν έφεραν κανένα αποτέλεσμα. Κάποιοι γνωστοί μας μίλησαν για τη Χάρη του Πανορμίτη. Μας είπαν να πάμε στη Μονή μια σκούπα, με την οποία να σκουπίσουμε τον Ναό και Εκείνος με τη σειρά Του, θα σκούπιζε την αντιαισθητική δερματοπάθεια. 

Μη έχοντας άλλη ελπίδα, η σύζυγος μου Σμαραγδή με την κόρη μου Σταματία, ξεκίνησαν την επόμενη της Εορτής Του, δηλαδή στις 9 Νοεμβρίου του 1995 για το Μοναστήρι. Έφεραν μια σκούπα και τον παρακάλεσαν θερμά να μου «σκουπίσει» το πρόβλημα.

 Την επομένη το πρωί, κατάπληκτος μπροστά στο νιπτήρα του μπάνιου στο σπίτι μας, διαπίστωσα τη θεραπεία μου. Ο Πανορμίτης είχε κάνει το θαύμα Του. Από τότε κάθε χρόνο επισκεπτόμαστε ανελλιπώς τη Μονή, για να ευχαριστήσουμε τον Θαυματουργό Αρχάγγελο».

«Ιστορικό και θαύματα του Πανορμίτη»,
Εκδόσεις Ιεράς Μονής Πανορμίτου

2 σχόλια:

  1. Το ίδιο συνέβη στο σύζυγό μου πρώτα και μετά από χρόνια στο γιο μου που ήταν μικρό παιδί δημοτικού. Του εξηγήσαμε πώς ο Πανορμίτης θεράπευσε τον πατέρα του, κι εκείνος προσευχήθηκε στην εικόνα του, που έχουμε στο σπίτι και έταξε σκούπα. Αυτό ήταν! έφυγαν οι μυρμηγκιές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επιτρέψτε στον κόσμο να γνωρίσει και την δική σας ιστορία έστω και ανώνυμα σας παρακαλώ. Στείλτε μας περισσότερες λεπτομέρειες και με μεγάλη χαρά θα την δημοσιεύσουμε.

      Διαγραφή