Τετάρτη 28 Μαΐου 2014

Με μια σκούπα ο Πανορμίτης "σκούπισε" την αντιαισθητική δερματοπάθεια που είχα.

Ονομάζομαι Κωνσταντίνος Φίλιας, κατάγομαι από την Μεσσηνία αλλά από το 1978 ζω στη Ρόδο. Εδώ παντρεύτηκα και τα δύο μας παιδιά τα βαπτίσαμε στον Πανορμίτη που Τον ευλαβούμε ιδιαίτερα. Το 1983, άγνωστο το πώς, τα χέρια μου καθώς και το πρόσωπό μου σε δεκατρία τουλάχιστον σημεία, γέμισαν "μυρμηγκιές". Χρησιμοποίησα διάφορες ιατρικές μεθόδους και άπειρα φάρμακα για να εξαλειφθούν, μα δυστυχώς δεν έφεραν κανένα αποτέλεσμα.

Κάποιοι γνωστοί μας μίλησαν για την Χάρη του Πανορμίτη. Μας είπαν να πάμε στην Μονή μια σκούπα, με την οποία να σκουπίσουμε τον Ναό και Εκείνος με την σειρά Του, θα σκούπιζε την αντιαισθητική δερματοπάθεια. Μή έχοντας άλλη ελπίδα, η σύζυγός μου Σμαραγδή με την κόρη μου Σταματία, ξεκίνησαν την επομένη της Εορτής του, δηλαδή στις 9 Νοεμβρίου του 1995 για το Μοναστήρι.

Έφεραν μια σκούπα και τόν παρακάλεσαν θερμά να μου "σκουπίσει" το πρόβλημα. Την επομένη το πρωί, κατάπλητκος μπροστά στο νιπτήρα του μπάνιου στο σπίτι μας, διαπίστωσα την θεραπεία μου.

Ο Πανορμίτης είχε κάνει το θαύμα Του. Από τότε κάθε χρόνο επισκεπτόμαστε ανελλιπώς την Μονή, για να ευχαριστήσουμε τόν Θαυματουργό Αρχάγγελο.
ΠΗΓΗ: ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΚΑΙ ΘΑΥΜΑΤΑ ΠΑΝΟΡΜΙΤΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου