Κυριακή 11 Μαΐου 2014

Θαύμα σε γυναίκα με καρκίνο στη Αμερική

Είμαι μια βασανισμένη δούλη του Θεού, το όνομά μου είναι Αφροδίτη και εδώ και χρόνια κατοικώ οικογενειακώς στην Αμερική. Για τον Θαυματουργό Αρχάγγελο Μιχαήλ τον Πανορμίτη, έμαθα από τον Γέροντα της Μονής του Αγίου Αντωνίου στην Αριζόνα. Είχα μεγάλα οικογενειακά προβλήματα και εκτός αυτών, στην ζωή μου ξαφνικά ήρθε η φοβερή αρρώστια του καρκίνου.

Όταν το πληροφορήθηκα, απελπισμένη κατέφυγα στον Γέροντα, ο οποίος με στήριξε και με ενίσχυσε στην πίστη. Μου έδωσε ως ευλογία την μικρή πλαστικοποιημένη Εικονίτσα του Πανορμίτη και μου είπε να μην φοβάμαι τίποτα, γιατί ο Αρχάγγελος Μιχαήλ θα με προστατεύσει. Συγκεκριμένα είπε ότι θα είναι μαζί μου στην εγχείρηση και Εκείνος με το σπαθί Του θα καθαρίσει την αρρώστια από το σώμα μου. 

Πήρα μεγάλο θάρρος και έφυγα ανάλαφρη από την Μονή. Σε λίγες μέρες πραγματικά υποβλήθηκα σε εγχείρηση για την αφαίρεση του όγκου. Η επέμβαση πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία αλλά οι εξετάσεις που ακολούθησαν έδειξαν κακοήθεια. Οι γιατροί μου συνέστησαν να αρχίσω άμεσα  χημειοθεραπείες...

Έκανα εκ νέου άλλες εξετάσεις και αυτήν τη φορά βγήκαν ολοκάθαρες. Ήταν ένα ολοφάνερο θαύμα του Αρχαγγέλου Μιχαήλ,

ΠΗΓΗ: ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΚΑΙ ΘΑΥΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΝΟΡΜΙΤΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου