Τετάρτη 14 Μαΐου 2014

ΤΟ ΘΑΥΜΑΤΟΥΡΓΟ ΛΑΔΑΚΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΝΤΗΛΙ ΤΟΥ ΠΑΝΟΡΜΙΤΗ ΒΟΗΘΗΣΕ ΜΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΠΑΙΔΙ

Σεβαστέ π. Ιερόθεε, θα σας διηγηθώ μια ιστορία που σχετίζεται με τις θαυμαστές ενέργειες του Πανορμίτη μας. Είμαι τέσσερα χρόνια παντρεμένη και προσπαθούσαμε με τον άντρα μου Κώστα, να κάνουμε ένα παιδάκι. Ο καιρός περνούσε και αφού δεν τα καταφέρναμε, ξεκινήσαμε μια σειρά εξετάσεων, αλλά και επώδυνων χειρουργικών επεμβάσεων για μένα.

Τελικά οι γιατροί κατέληξαν στο συμπέρασμα, ότι έπρεπε να κάνουμε εξωσωματική γονιμοποίηση. Αρχίσαμε λοιπόν τις προσπάθειες και την τέταρτη φορά, επιτέλους έμεινα έγκυος. Δυστυχώς όμως το έμβρυο ήταν εξωμήτριο! Πέρασα φρικτούς πόνους και κινδύνευσα να πεθάνω. Τότε επικαλέστηκα την βοήθεια του θαυματουργού Πανορμίτη μας και υποσχέθηκα να επισκεφθώ την Μονή για να τον προσκυνήσω, αν όλα πήγαιναν καλά.

Με την Χάρη και την βοήθειά Του, ξεπέρασα τα προβλήματα και κατάφερα τον Αύγουστο (2008) και ήρθα στη Μονή. Τότε με δεχτήκατε στην ιερά Εξομολόγηση, με συμβουλεύσατε, μου δώσατε λαδάκι από την ακοίμητη καντήλα του Αρχαγγέλου, με το οποίο άλειφα την κοιλιά μου και ω του θαύματος, λίγες μέρες αργότερα χωρίς άλλη εξωσωματική έμεινα έγκυος!

Ο γιατρός μου μίλησε για θαύμα, αφού δεν υπάρχει επιστημονική εξήγηση για την εγκυμοσύνη μου. Περιττό να σας πω ότι από την ώρα της εξομολογήσεως η χαρά μου είναι απερίγραπτη και σας ευχαριστώ πολύ για τούτο το ουράνιο δώρο της αφέσεως που μου δώσατε με την συγχωρητική ευχή.

Επίσης θέλω να σας αναφέρω ότι όταν με το καλό γεννηθεί το παιδί, θα πάρει το όνομα του Ταξιάρχη και θα βαπτιστεί στο Μοναστήρι Του. Ζητώ τις προσευχές σας για αίσιο πέρας της εγκυμοσύνης και δηλώνω απερίφραστα ότι πρόκειται για ένα ολοφάνερο θαύμα του Πανορμίτη.
Με σεβασμό
Ειρήνη Τσιάφη
Πηγή: ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΚΑΙ ΘΑΥΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΝΟΡΜΙΤΗ

4 σχόλια:

  1. Που είναι ακριβώς στην Ελλάδα η εκκλησία αυτή παρακαλώ πολύ απαντήστε μου ευχαριστώ πολύ για την κατανόηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στο νησί της Σύμης. Πολύ κοντά στην Ρόδο. Αγαπημένος προορισμός για τους Δωδεκανήσιους και καθημερινά δρομολόγια ειδικά το καλοκαίρι!

      Διαγραφή
    2. Δωδεκάνησα και πιο συγκεκριμένα στην Σύμη η οποία βρίσκεται περί τα 12 μίλια ΒΔ. της Ρόδου.

      Διαγραφή
  2. Στο νησί της Σύμης. Πολύ κοντά στην Ρόδο. Αγαπημένος προορισμός για τους Δωδεκανήσιους και καθημερινά δρομολόγια ειδικά το καλοκαίρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή