Τρίτη 13 Μαΐου 2014

Θαύμα του ΠΑΝΟΡΜΙΤΗ, έσωσε την μητέρα μου από τον καρκίνο και το σπίτι μου από πυρκαγιά.

Ονομάζομαι Ελένη Γεωργοπούλου και κατοικώ με την οικογένειά μου στην Κω. Τα τελευταία πέντε χρόνια, αφ ότου τελείωσα το Λύκειο, έρχομαι στο Μοναστήρι του Πανορμίτη με γνωστές μου κυρίες λίγες μέρες πριν την Χάρη Του και βοηθούμε εθελοντικά για την προετοιμασία της μεγάλης εορτής του Αρχαγγέλου. Όμως τα γεγονότα που συνέβησαν στην οικογένειά μου τελευταία, απέδειξαν πως στην πραγματικότητα ο Ταξιάρχης βοηθά εμάς και μάλιστα εκεί που εμείς δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα απολύτως, με τις δικές μας φτωχές δυνάμεις.

Συγκεκριμένα τον Ιούνιο του 2007, η μητέρα μου Μαρία παρουσίασε έναν κακοήθη όγκο στο στήθος που δεν ήταν τίποτα άλλο παρά καρκίνος του μαστού. Η κατάστασή της ημέρα με την ημέρα χειροτέρευε. Ανεβήκαμε στην Αθήνα και νοσηλεύτηκε σε Νοσκοκομείο. Οι γιατροί εκεί, αποφάσισαν να γίνει άμεσα μαστεκτομή για να αποφευχθούν μεταστάσεις στο υπόλοιπο σώμα. Η επέμβαση έγινε και ως συνήθως ακολούθησαν χημειοθεραπείες και όλα τα σχετικά, που διήρκεσαν οκτώ ολόκληρους μήνες.

Επιστρέψαμε στο νησί μας έχοντας την διαβεβαίωση των γιατρών, πως ο κίνδυνος πέρασε και ο καρκίνος νικήθηκε.

Δεν πέρασε λίγος καιρός και τα προβλήματα δυστυχώς επανήλθαν. Την Μεγάλη Εβδομάδα του 2008 συγκεκριμένα η μητέρα μου δεν ήταν καθόλου καλά και ανέβασε υψηλό πυρετό που έφτασε τους 40 βαθμούς. Αναγκαστικά φύγαμε εσπευσμένα για το Νοσοκομείο, όπως την πρώτη φορά. οι εξετάσεις της επιβεβαίωσαν μετάσταση του καρκίνου και στους δύο πνεύμονες. Οι γιατροί απογοητευμένοι από την άσχημη κατάσταση που διέγνωσαν, έδωσαν στην μητέρα μου το περισσότερο δύο μήνες ζωή.

Τις μέρες του Πάσχα, ήρθε στον Πανορμίτη η μικρή μου αδερφή. Με πολύ ένταση προσευχήθηκε στον Αρχάγγελο για την σωτηρία της μητέρας μας. Φεύγοντας γεμάτη ελπίδα, πήρε μαζί της φυτιλάκια και λαδάκι από την καντήλα Του. Η μητέρα μου επικαλείτο με μεγάλη πίστη τον Πανορμίτη μας, πήρε το φυτιλάκι και σταυρωνόταν καθημερινά με τον λαδάκι.

Καθημερινά αισθανόταν όλο και καλύτερα. Λίγο καιρό αργότερα έκανε αξονική, που έδειξε ότι οι πνεύμονες ήταν ολοκάθαροι. Κάθε κακοήθεια είχε εξαφανισθεί και τώρα, πολλούς μήνες αργότερα, η μητέρα μου είναι με την δύναμη του Θεού και του Ταξιάρχη μας υγιέστατη.

Το διάστημα επίσης που έκανε χημειοθεραπείες, συνέβη και το εξής θαυμαστό γεγονός: Στο εξοχικό μας σπιτάκι την ώρα που έλειπαν οι γονείς μου στο Νοσοκομείο ξέσπασε πυρκαγιά. Όταν τους ειδοποιούσαν για το συμβάν, έτρεξαν αμέσως για να προλάβουν.

Φτάνοντας, βρήκαν εκεί την Πυροσβεστική που είχε σπεύσει άμεσα και ευτυχώς σβήσει την φωτιά πριν γίνει ολόκληρο το οίκιμα στάχτη. Οι ζημιές βέβαια ήταν τεράστιες. Η στέγη είχε καταρρεύσει και τον ένα δωμάτιο είχε καταστραφεί ολοκληρωτικά.

Την επόμενη μέρα που επέστρεψαν για να περιμαζέψουν ότι ήταν δυνατόν, βρήκαν μέσα στα αποκαϊδα ανέπαφες δύο σελίδες μόνο, που προέρχονταν από το βιβλίο των θαυμάτων του
Πανορμύης που είχαν εκεί. Η επικεφαλίδα της μίας έγραφε "O Πανορμίτης έτρεξε αμέσως" και η άλλη "Αν μ' ακούς δώσε μου ένα σημάδι".

Όλοι μας δεν είχαμε καμία αμφιβολία "ο Πανορμίτης έτρεξε αμέσως" αφού η φωτιά σταμάτησε στο συγκεκριμένο δωμάτιο και δεν επεκτάθηκε στο διπλανό, όπου υπήρχαν φιάλη υγραερίου και πολλά άλλα εύφλεκτα υλικά και χρήσιμα πράγματα. Ακόμα το γεγονός οτι η καταστροφή του σπιτιού δεν ήταν ολοκληρωτική, το εκλάβαμε ως σημάδι και καταλάβαμε οτι ο Αρχάγγελος ακούει τις προσευχές μας για την μητέρα μου και σίγουρα θα την έσωζε.

Μετά από αυτά, όσο είμαι καλά, δεν θα σταματήσω ποτέ να έρχομαι στη γιορτή Του, για να υπηρετώ τον Μεγάλο Προστάτη και Σωτήρα μας.
ΠΗΓΗ: ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΚΑΙ ΘΑΥΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΝΟΡΜΙΤΗ



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου