Σάββατο 17 Μαΐου 2014

Ο Πανορμίτης βοήθησε τον γιό μου...

Πανορμίτη μου, αγαπημένε μου ταξιάρχη, γνώρισα πριν μερικά χρόνια τα θαύματά Σου, όταν ο Ιερεύς της ενορίας μας, μου έδωσε ένα βιβλιαράκι και έμεινα κατάπληκτη διαβάζοντάς τα. Πέρισυ όμως αξιώθηκα κι εγώ να ζήσω ένα από τα θαύματά Σου και μάλιστα στην οικογένειά μου.

Ο γιός μου, φοιτητής της Ιατρικής, συμμετέχοντας στο μάθημα που έκαναν στο Νοσοκομείο, τρύπησε κατά λάθος το δάχτυλό του με μια χρησιμοποιημένη σύριγγα. Ύστερα από λίγες ημέρες παρουσίασε διάφορα άσχημα συμπτώματα. Καταθορυβημένος πήγε στο Νοσοκομείο κι ανέφερε στους γιατρούς το περιστατικό. Στο άκουσμα των γεγονότων, η πλειοψηφία των γιατρών υπέθεσε οτι το πιθανότερο ήταν να πάσχει από την ασθένεια, που και τώρα ακόμα τρομάζω να αναφέρω το όνομά της.

Η γη έφυγε κυριολεκτικά κάτω από τα πόδια μου, όταν το πληροφορήθηκα. Τότε Πανορμίτη μου, μέσα στην απελπισία Σε θυμήθηκα και άρχισα να Σε παρακαλώ να επέμβεις.

Τις μέρες εκείνες έφτιαχνα ένα πλεκτό χειροτέχνημα για την κόρη μου. Σκέφτηκα λοιπόν να Σου χαρίσουμε αυτό το πλεκτό και όταν της το πρότεινα, εκείνη αμέσως συμφώνησε. Λίγη ώρα αργότερα δέχθηκα ένα τηλεφώνημα από ένα γείτονά μου γιατρό, ο οποίος μου ανακοίνωσε ότι τα αποτελέσματα των εξετάσεων του παιδιού ήταν αρνητικά για την συγκεκριμένη αρρώστια και έδειξαν απλά ότι ο γιός μου είχε μια κοινή ίωση. Οι εξετάσεις που επαναλήφθηκαν και την επόμενη, έδειχναν οτι πράγματι υπήρχε μια εντελώς ακίνδυνη ίωση.

Εγώ όμως Πανορμίτη μου ξέρω ότι Εκέινος που βοήθησε να πάνε όλα τόσο καλά ήσουν Εσύ. Γι αυτό η οικογένειά μου κι εγώ Σε ευχαριστούμε με  όλη μας την καρδιά και Σε παρακαλούμε να μας συντροφεύεις πάντοτε με τη Χάρη Σου.
Σε προσκθνώ ταπεινά,
Η δούλη σου Ευαγγελία Γ.
Πηγή: Ιστορικό και θαύματα του Πανορμίτη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου