Πέμπτη 29 Μαΐου 2014

Ο Ταξιάρχης πήρε την θλίψη από την ψυχή μου...

Γνώρισα τον Πανορμίτη δύο μήνες μετά τόν θάνατο της μητέρας μου. Η θλίψη που μου προξένησε το γεγονός του θανάτου της ήταν απέραντη και με είχε καταβάλει. Όσο κι αν προσπαθούσα δεν εύρισκα πουθενά παρηγοριά και δεν μπορούσα να συνέλθω με τίποτα. Εκείνο τό μεσημέρι με θερμά δάκρυα Τον παρακάλεσα να έχει την ψυχή της αγαπημένης μου μητέρας κάτω απ' τις φτερούγες Του για να τήν προστατεύει και εμένα να μου πάρει απ' την ψυχή μου τήν θλίψη.

Το επόμενο πρωί, ξύπνησα ήρεμη και ανακουφισμένη απ' τόν βαρύ μου πόνο. Στην ψυχή μου επικρατούσε η βεβαιότητα πως ο Αρχάγγελος είχε
αναλάβει την μητέρα μου και τήν προστάτευε με την απροσμάχητη παρουσία Του. Την ίδια ημέρα επικοινώνησα με την Μονή Του στήν Σύμη και μου έστειλαν το βιβλίο των θαυμάτων και την Παράκλησή του. Έκτοτε Τον επικαλούμαι συνέχεια και Τον έχω οδηγό, φρουρό και προστάτη στη ζωή μου.

Αικατερίνη Μήτρου
ΠΗΓΗ: ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΚΑΙ ΘΑΥΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΝΟΡΜΙΤΗ

1 σχόλιο:

  1. αξιώθηκα κι εγώ να τον δω αυτόν τον γλυκό άγιο που μυρίζει θεός γιατί έχει πνοή θεού αυτός δημιούργησε αυτά τα υπέροχα οντα που λέγονται άγγελοι κι φυσικά και οι άγιοι μας που μας προστατεύουν !!εγώ τρεις φορες τον έχω δει τον αρχάγγελο μιχαήλ !!! την μια φορα forage άσπρα ήμουν μονος απελπισμένος κι ατός με παρηγορούσε ήμουν μικρό παιδί τότε τον είδα σα μητέρα μου νόμισα ότι ήταν η μαμά μου με αγκάλιασε κι μούρε τέτοια όμορφα λόγια που ως τώρα όταν φέρνω στον νου αυτή την σκηνή κλαίω !!! την δεύτερη φορα τον είδα με πράσινα ρούχα να έρχεται κι να λέει σε χαιρετάω αγάπη μου δε θα σε ξεχάσω ποτε σαγαπώ πολύ να ξέρεις τρόμαξα νόμισα ότι ήταν η μάνα μου κι ότι έφευγε είδα το πρόσωπο του δε τον γνώρισα ποιος ήταν το πρόσωπο του φυσικά είχε τα χαρακτηριστικά του αρχαγγελου μιχαήλ !! την τρίτη φορα τον είδα με άσπρα πάλι κι φως γύρο του να μου χαμογελα κι να λέει πάμε να φύγουμε μην τον ξυπνήσουμε !!! φαίνεται αυτά μας επισκέφτονται στον ύπνο μας άλλο αν δε τα θυμόμαστε μετά αυτά έρχονται κι δε ζητούν τίποτε ως αντάλλαγμα !!! μόνον δίνουν αγάπη !! βλέπουν αυτόν που πονά η νιώθει μοναξιά ανάγκη κι αυτά κι έρχονται κι συμπαραστέκονται !!! ο θεός μας αγαπά τόσο που μας στέλνει αγια dora του !!!αυτό είναι ευτυχία !!! κι κρίμα που κάποιοι δε μπορούν να τα δουν κρίμα !!! τι χάνουν οι πλανεμένοι κι οι αλλόθρησκοι να ξέραν μόνον ...........

    ΑπάντησηΔιαγραφή